BannerFans.com

Påsk

Hej hopp

Snart är det påsk. Och jagvet inte riktigt men där gå nog gränsen för all uppståndelse. Ok Julen och Midsommar. Men att göra som mamma min, att typ pynta lika mycket som man gör på julen, vid påsk. Nej det är lite väl tycker jag. Hon har ägg hängandes i gardinnerna och dukar och en massa kycklingar och tuppar överallt.
Det vi kommer ha i år är enbart gula blommor, 2 st gips figurer som vi målat själva, och typ 3 st små kycklingar och en påskkärring som ska hänga i taket. Det får räcka tycker jag!

Såhär fina blev våra små gipsfigurer:

Den blå-gula gjorde Niklas & den gula gjorde jag (=
Söta va?! (=


Kommentarer
Postat av: Tessi

haha vad ni är gulliga :D

2009-04-01 @ 11:50:18
URL: http://thereserobles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0