BannerFans.com

Läggdags tidigt

Hej Hej .. Morrn Morrn (=
Nu sitterb jag åter här och väntar på lilla Mandis (=
Idag ska vi ordna pass till oss själva. Sedan till stallet. Sedan en massa massa psyk-prat. Mandis hr det lite hmm jobbigt om man säger så.. Men men Jag Linda e ju en trogen problem-pratare ( ;

I 2 dagar nue har jag velat gåoch lägga mig vid 20.00 redan. Under eftermiddagarna kan jag inte somna längre även fast jag försöker när Niklas tr sin eftermiddags tupplur. Men jag ligger bara och blir irreterad på attjag inte smnar. Men åh andra sidan så blir jg piggare efter legat ett tag och bara vilat. Men sedan vid 20-tiden så e jag död igen. igår gav jag med mig när kroppen sa till att gå och lägga sig. Låg och titt på tv ioch för sig en längre tid men det var stört skönt. Och Niklas titta på Hokey. Så skönt att bara vara själv (=

Ni vet att det e 1 år för mi och Niklas va?? helt undrbrt. Vi är som gjorde för varandra. Det e bara så ♥

                                         
Killarna ligger hela dgarna på stolarna och myser i solen. Så himmla perfekt att ha en liten uteplats (=


Nej nu ska jag göra mig snygg. Ska ju fotograferas. För såhär kan man ju inte se ut ?!!!


Ha de gött // Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0