BannerFans.com

Hockey/Grillkväll

God kväll god kväll

Nu e det hockey på tv. Sverige-USA Det står 2-2 OJOJ såå spännande skall vi vinna eller försvinna?? 
Niklas "Tönt-Johan" Petter sitter åh tittar på matchen, Vanessa sitter med sin dator. Bingo trycker med killarna (=

Jag sitter vid VÅR NYA DATOR.. Niklas kom hem spiddad så det fanns inte.. *haha* och ville åka och köpa en ny dator. Och så vi gjorde. Åkte till Media Market och hämtade en 24 tums Imac för 16469 kr (= 
Den e FET!!!! 
Såå häftiga grejor denna dator har..
Bilder på den kommer upp imorrn eller så.. 

Det enda jag gjort idag e att ligga i sängen till 11.00 sedan satt jag i solen med Maggan i någon timme och plugga på
 "Egen företagare" . Sen kom Niklas hem, vi drog te Forum. Se hem igen.
Har planterat ännu mer idag. Med hjälp av Maggan. Roligt (= 
Lägger upp bilder imorrn eller så 

Mandis skulle sovit över hos mig inatt. Men vi missuppfatta varndra. Hon kommer inte förns imorrn bitti. )= 
Men Valle sover över så det e NICE (= Och lilla Bingo såklart!

Niklas har gett klartecken att jag får skaffa mig en hund. Men det blir "min hund". Så de träliga vinterkvällarna blir det JAG som får gå ut med hunden och inte han! 
Men det lugnt. När jag väl hittat min Vovve så gör det inget (= JAG VET vad det innebär att ha hund. Haft det hela mitt liv. Stört jobbigt vissa dagar andra Underbart (= 

Imorn kommer Mandis och hämtar mig sedan åker vi och kör lite. Sen stallet sedan middag hos morsan och brasa. Så så blire imorn ...

Nu ska jag gå och dö framför hockeyn och sen lägga mig !
Ha det gött / Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0