BannerFans.com

Heldag med ny vän


Hej därute!
Igår var jag först påett icke givnde psyko-möte. Efter det bar det av till stallet. Min fristad, mitt andra hem. Väl där fick jag ryck och börja städa lite på gården innan jag satte igång med Eronas prylar.
Amanda dök upp glad som solen som vanligt. Och fråga om vi skulle rida ut tillsammans.
Och så vi gjorde. Träna kondition i all ära (= Red Aspviksrundan. Erona va helttokig kunde tro att hon hade ständigt eld i baken. För trava lugnt var ju bara att rita sig. *haha*. Men solen sken så så illa var det inte trots allt!

Stört fula bilder på oss. HAHAHA men kul hade vi






Efter stallet åkte vi till Evlinge Gård och försökte få in en fot. Alltså jag sökte jobb. Det gick väl sådär. Hon jag skulle prata med åkte precis när vi kom.
Men det visa sig att Marie en tjej jag känner arbetar där (=
Idag ska jg ringa den där chefen och hoppas på positivt svar (=

Sen drog vi vidare till Donken och köpte med mat. Amanda följde med hem till mig och vi satt och flumma på min tomt!
Amanda och jag är otroligt lika men jag e 2 år äldre. Fast det skiljer sig inte så mycket endå. För hon e rätt såmogen för sin ålder!

Prillan e nu såld. Killen som var och kolla på henne beslöt sig för att ta henne. Så i helgen ska han hämta henn. Fett sorligt men det e det bästa. Jag har endå tappat tålamodet med henne *hehe*

Idag blir jag hämtad utav Amanda och hennes pappa. De släpper mig i Nacka så ska jag fixa mittt pass (=
Sedan kommer Amanda och hämtar mig och vi åker te stallet. Ska hålla lektion för henne. Bygga på hennes självförtroende!

Aja ha de nice / Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0