BannerFans.com

Flippat??!!

God Förmiddag alla där ute i den stora vida världen !
Idag tog jag sovmorgon. Tyckte jag förtjäna det. Hmm fast vet inte varför igentligen men men hahahahaha...
Hur som så e jag helt slut efter gårdagens ritt. Jag och Mandis var med varandra från  typ 9.30 tills typ 21.00 hahaha.. Och jag kan ju bara nämna det att det dras MYCKET energi när vi e tillsammans. Jag vet inte om jag känner NÅGON längre som skulle kunna hålla vårat cp-e tempo hahahaha.. Alla bara suckar när de hör oss hahahahaha...

Mandis äter frulle hos mig igår morse



Vi fixade först passet till båda 2. Och jag kan ju bara säga det att INGEN utom tullen kommmmer få se det passet. HAHAHA fy satan vad jag såg ut.. BLÄ!!! det e ju inte snällt! Det är ju störning på hög nivå i min tillvaro!!

HAHA fy vilken bild. Jag visar upp den nya bikinin


Mandis nya bikini



Sedan drog vi te Forum och hängde där i typ 2 timmar. Gick in på New Yourker och shoppade loss på kläder. Jag bara ÄLSKAR den affären.. Livsfarligt att gå in där! Köpte en bikini överdel ROSA!!! Helt fuckat ju haha Sedan en tröja till Niklas som han var såååååååååå otroligt snygg i.Åhh blev så "..." på honom. Menhn tyckte inte om den. Men det skiter jag i för jag ska tvinga honom att ha dn på sig då och då. För den e fett läcker på honom!!! Sedan köpte jag en T-shirt som vr så läcker, till mig själv då alltså. Allt gick på 370kr ca. Fetans bra (=
Efter shoppat klart gick vi och drack smottihes sm var fett gott men mäktigt. Gick förbi Valle där hon stod på sitt tröstlösa jobb och gjorde inget hahaha . Snack skit med henne och tog en cigg. Tog en med oss Bingo. Valle behövde lite hjälp!


Afrika barn Nr 1???

Efter forum drog vi till stallet. Där va vi nog i ca 4 timmar. Vi rökte & rökte & rökte & red & rökte & åt & fodra hästarna & rökte återigen ! HAHA vi är INTE bra för varandra. Vi flumma en massa oxå, självklart. Så både hundar människor och hästarna tog frivilligt avstånd från oss hahaha!!!!

Vi åkte sedan hem till mig och flumma lite. Sedan en sväng till Mc Donken. Där åt vi och rökte & rökte & rökte innan vi drog hem igen till mig. Fy vad trötta vi var sedan. Vi satt bara och skratta helt hysteriskt åt inget och åt allt. HAHAHA uscha nej vi e inte bra för varandra. Ja har ju till och med träningsvärk i magen för att jag skrattat så mycket!!

Sedan däcka jag eftr Valle hämtat Bingo. Helt död haha..


Idag ska jag grilla med Niklas och vänner. Och bara t det lugna (=

Ha det nice nu ska jag bajsa See yaa / linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0