BannerFans.com

Eget företag

Hej hopp. Nu händer det grejer hela tiden om allting hehe (=
Men kul e det.
igår var jag och Amanda till Nora och talade med Rene.Och hon kunde enbart anställa mig om jag hade eget företag. För de har inte råd med vanlig anställning, med skatten-sjukpenning osv . När hon sa det att kan u inte starta eget.? då höll jag på dö av skratt. Jag fråga om hon var knas. För hur ska lilla jag ? Linda kunna strata eget hahaha??!!!
Men ¨så tala hon om hur det går till och det visa sig att det inte alls var så svårt (=
Så jag ringde Skattemyndigheterna och besätllde hem blanketter och all info om att starta eget.
Och så prata jag med Hasse (mammas man) om han kan hjälpa mig om det behövs och så. Och det ville han (=

Nu e bara frågan hur mycket jag ska rikta in mig på. Vad min firma kan erbjuda osv..
Och vad den ska heta?

Några grejor:
* Namn: Djurens Vård / Vårda ditt djur / Ta hjälp av PvR
* Inriktining: Stalltjänst: mockning, ut-insläpp, nybörjarlektioner, motionsridning, fodringar
                    : Hundtjänster: Doggy walker, Dagmatte

Det är väl typ vad jag kommit fram till en så länge. Sedan kan jg ju enmassa mera. Och jag ska kolla upp hästmassör kurser och även hovslagar kurser (= Så jävla coollttt (= wwwiihhuuu

Nog om det. Nu ska jag göra mig iordning för att åka in och provjobba på en restaurang (=

igår fixa jag i min lilla trädgård (= Anna grannen kom över en sväng oxå. Det blev så fint ¨så (=

                                                                                       Anna min kära granne

                                                                                           Niklas öppnar en bira i solen

                                                                                         Mästerverket (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0