BannerFans.com

Byta däck

Hej Hej

Gårdagen bestod utav hästar och bilar (=

Börja med att åka te stallet. Höll lektion för Andreas. Gick faktigst riktigt bra. Han lyssnar noga och försöker !
Det är alltid tacksamt !
Sedan fråga Catta om jag kunde tänka mig att hålla lektioner för hennes nya meddis oxå. Och javisst gärna det. Det e kul och det är pengar (= Sedan fick jag ett mess från Linnea ang. att komma tillbaka. Jag erbjöd henne lektioner och att hoppa in när det det behövs!
                                                       
Efter stallet bar det av hem igen. Jag och Niklas hjälptes åt att byta till sommar däck! Jag var sååå duktig. Inte en enda nagel gick av ! Och grabbarna höll oss sällskap. Det vr mys. Sedan drog vi iväg och köpte nya vindrutetorkare och fyllde på luft  i däcken. Det som e kvar innan sommaren e att dammsuga han och duscha. Sen e han klar för sommaren (=

Fan betalde nyss alla räkningar eller a en räkning får jag ta nästa månad. Måste ha några pengar kvar att leva på i Maj månad oxå!!
Fick tydligen ca dryga 9000kr i lön. Måste kolla upp även denna gång att det stämmer. Men det gör säkert de. Jag jobbade ju inte så mycket. Så efter räkningar har jag nu kvar typ 4000kr. Betalade Niklas hela hyran för denna månad. För förra månaden betala han allt. Då fick ja ju ännu sämre lön.
Hmmm såhär lite pengar vet jag inte sist jag hade att röra mig med ?!   =S

Åhh mys pys igår. (= Denna månad firar jag och Niklas 1år!!!! Det ni. Och oj vad mycket vi hunnit med.
Flyttat ihop - skaffat 2 katter - haft semester - jag har mått sämst - slutat på ett jobb börjat på nytt, slutat på jobb, börjat på nytt, fått sparken - sjukskriven - vart jourhem åt en katt - sålt jourkatten - inrett nästan hela lägenheten - haft våra första gräl - vart på bröllop - släktmiddagar - slutat röka - börjat snusa - slutat snus - börjat röka m.m
Oj oJ jag mycket har vi hunnit med. Orkade inte ens skriva allt. HaHa !
Och allt känns bara såå jävla rätt (=   ♥


Jaja det som återstår av denna dag Mån.27-e April, är att tvätta klart, småstäda lite till, åka till stallet. (=
Sedan får vi se vad resten av dygnet har att erbjuda. Men 19.30 är jag bänkad framför tvn. För då börjar Hitta Hem (=
Det får man bara inte missa!!!!

Ha det bästa Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0