BannerFans.com

Att få sparken?????!!!

Hej hopp!
Att fixa pass härom dagen gick inte så bra. Visa sig kosta 400 kronor. Och det hade inte jag!!
Så får fixa det nästa vecka istället!
Jag var i Evlinge stallet och sökte jobb. Dessvärre hade de inga tjänster lediga just nu. Likaså Gurra som jag oxå sökte hos. Bara vikarie. Men så har vi en av mina nya härliga vän Amanda. Hon hade en kontakt längre ut påVärmdö. På Nora gård. Hon ringde och lyssnade lite och rekade mig (=
Sedan ringde jag upp och nu har jag stall jobb till hösten JJJIIIPPIIEEE !! 1000 Tack Amanda du är BÄST! På fredag ska vi dit och snacka lön och tider (= Gäller bara att jag fixat körkoretet innan hehe. Annars blir det lite svårt..
Stallet har 12 boxar och tjejerna avlar fram fullblod. Och de hästar som integår bra på träningen i glopp skickas tillbaka och görs till ridhästar eller så avlar de på dem. Åhh det verkar helt underbart. Sedan har Cissi pappas ex, frågat om jag är intresserad utav extra jbb med hundar till hösten!! AHHH allt bara löser sig!

Nu till rubrikens ord!
Jag fick sparken JAG LINDA VON ROSEN fick sparken!! Efter jag jbbat klart i tisdags ville cheferna prata med mig. Och så fick jg sparken. Jobbar fram till den 5.e Maj!
Der motevering: Efter jag strukit mig en dag från schemat går det inte att lita på mig & du är skit bra - duktig- Men inte varje dag. DET VAR DERAS JÄVLA MOTEVERING så jag tror inte de handlar om annat en pengar igentligen. För de "fuffar" en hel del med svarta pengar. Oc jag har vart på dem gällande min lönespec hit och dit. Jag tror de e nervösa helt enkelt! AHHH blir tokig. Jävla Juggar!!!!!!!

så så va det med  det jobbet. Men allt ordnar sig !



På jobbet gjorde min kära kock som för övrigt är PISS arg för att jag fick sparken!!! Han gjorde pannacotta. De var fett mäktiga. Sedan flumma vi loss jag och Danne Diki Mevan. Haha feta ungdomsgården där när chefrena e borta (=


Den kära kocken Daniel

Diki

Mevan

Jag


Se ya  Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0