BannerFans.com

7 April

Hej Hej!
Inte skrivit på ett tag men har haft fullt upp. Och när jag väl vart hemma har jag inte haft någon ork till att sätta mig vid datorn!

Jennifer min meddis till Erona, hon är hur trevlig som helst. Funkar bra i stallet och även privat. Vi umgicks i helgen. Först hjälpte hon pappa och mig att bogsera min lilla bil. Det var kul haha. Vi tog Vaxholmsvägen hem. Och Det var strålnde väder. åhh vad mys pys vi hade . Sedan var vi i stallet typ i evigheter. Red typ 2 timmar sedan pilla vi och åt och fixa så timmarnabara försvann. Efter stllet drog vi hem till henne. Och hade tjejkväll. Åt kyckling med aioli och chips och godis. Men som sist så vart det knappt något dricka av haha. Vi bara prata prata prata och åter prata. Vi har såå trevligt. (=

Bus kul i skogen med hästarna

Jag ser ut som typ 12 bast där hahahaha



ehh flumm haha




Söndagen bestod utav JOBB. Blää blää bllä!!!
Dagen började bra. Var fett rött men allt funkade. Mina nyblivna trogna gäster Daniel & Anders Snygginge och den trevlige. HAHA a de 2 e för härliga. Och man genomskådar dem direkt haha. men D. Han e fett snygg och trevlig. Och jag e ju som ja e . Allmänt trevlig och då tror folk att jag flörtar. Har hört det förr. Men så e min personlighet. Det bara e så. Så det blir lätt missuppfattning. Hur som såe jag tacksam över att de muntrar upp mig när jg har det jobbigt på jobbet. Så de får gärna få bli kvar så länge jag jobbar där. Det e ju så att jag har tröttnat. Tröttnat på mitt jobb IGEN! Alltså jag vet att man inte tycker det e kul varje dag att åka till jobbet. Men jag vill ju inte jobba med restaurang. Och det blir ju inte bättre av att en viss chef typ "hånar" en när man gör fel. För när jag gör fel så rasar hela min värld samman. Och jag blir helt nedstämd och vill bara springa därifrån. Och när man då får en pik hit och dit så blir det ju inte bättre! AHHHH hatr det. Men men nu har jag påbörjat min sökning efter det jag verkligen vill jobba med HÄSTAR. I hästvärlden känner jag mig 110 % bäst. Jag trivs bra och vet vad jag gör.
Men men.

På torsdag är det teori dags. Fy satan 4 timmars skolbänks sittande. )= inte kul. Ska lyssna pånågon som håller föredrag i 4 timmmar om alkohol droger och trötthet. Känns inte sååå kul. Har ju pluggat det + gått utblidningar via jobb med det. Jaja efter det e det bar till att boka uppkörning och de sista körlektionerena jjjiippiieee (=

i Måndags (igår) var jag och Jennifer iväg till Brisak och skulle kolla dynor till utemöblerna. Har dessvärre dåligt med pengar just nu så det fick vänta. Därimot hitta jag en grill för enbart 139kr (= det köpte jag (=


idag så pyntade jag lite i trädgården. (= jag strunta i påskriset och pynta ute istället. Åt oxå lunch i solen, såå mys med våren (=


Åkte sedan till jobbet. Chefen var borta typ hela kvällen. kom och gnällde över schemat lite och sura över mig! Men han kan skita påsig. Jag klarar inte att jobb hur myckt som helst !!!!
Sedan kom Msr D på besök *hehe* . Han erbjöd sig köra hem mig efter jag jobbat. Jag sa Ja Tack. Och såkom han strax efter 22.00. Innan jag hoppa in i bilen gjorde jag klart för honom att jag har pojkvän som jag lever ihopmed och att vi e lyckliga. Haha men bara så haninte får för sig något lixom. Raka puckar e det som gäller!!!
Han skratta lite och sa att det var lugnt. Han tyckte det var synd för han tyckte jag var en gullig trvlig tjej som han gäna lär känna mera. Och så fråga han om inte min pojkvän blir svartsjuk att jag åker med killar på detta vis. HAHA. Men jag sa de bara att jag är kär och han är bäst så han har inget att oroa sig för (=

Nej nu ska jag sova. På fredag kommer en kille och tittar på Prillan (= Han bor här vid mig så de e perfekt (=

Ha det (=

Kommentarer
Postat av: Vanessa

tjooo.

Ja, men va fan.. kan man ta mattan på bussen eller?? Är du hemma ikväll kanske ja kan smita förbi på väg till mamma. Ringer dig sen!! 200:- får du den 28e. Linus drog ju utan att betala sin del av hyran, så ja har 50:- kvar på kontot till lön =( aja, man ska va glad att man lyckas betala räkningar å hyran iaf. Puss

2009-04-10 @ 11:25:19
URL: http://enannantypav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0