BannerFans.com

19 April

GOD MORGON VÄRLDEN!
Ropade den glada lilla flickan klockan 06.45 då hon vakna (=

Gårdagen blev rätt så lyckad. Erona hoppa upp till 90cm ca (= Men tro INTE det var med mig på ryggen. Ack Ack jag har blivit så feg på senaste )= Förr var det just denna lilla flicka som hopppa upp på alla sorters hästar orädd, hoppade för fullt. Men inte i dag. Jo visst kanske om höjden var ok FÖR MIG ( ; .
Jag höll lektion för Jennifer som jobbade strålande med Erona under hela lektonen. I slutet av lektionen fick hon testa hoppa Erona lite oxå! Katrin & Melini var även dem nere på volten. Katrin fråga om hon fick testa hoppa Erona lite efter lektionen. Och visst fick hon det. OCH JÄVLAR vad de flög.!!!! HAHA flera gånger vr jag tvungen att vända mig om och blunda hahaha. Katrin bara skratta och sa det att 90cm klarar denna llla häst lätt som en plätt!
Hon erbjöd sig att hjälpa mig med hoppningen. Och det blev jag tacksam över. För jag har ridit allt för länge utan att någon står och "sparkar" mig i baken. Så det ska bli toppen (=

Idag är det Maskerad tävling. Jag kommer inte vara med. Eftersom jag de e 2.a dagen denna vecka ja e på bena. Så jag ska vara funktionär och Domare (= . Hopppas Ronis vinner hon e ju bäst ♥

Niklas börjar bli bättre nue. kändes som det inatt iallfall. Han hade inte så hög feber och verkade kunna sova lugnt. Skönt (=

Lite nygammla bilder
Erona efter dagens lektion


Älsk sjuker )=

Jag själv väldigt sjuk )=


Rambo myser med mig i soffan (=

Glasigt värre (=


Ensam stark (=


Ha det nice därute. Så ska jag oxå ha det mohahahahah // Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0