BannerFans.com

17april Nyvunnen kompis

Hej hopp (=
Idag är det en mer "normal" Linda som till och med rört på sig idag (=
Febern har släppt något ont i ögonen men ingen huvudvärk. Bara förkyld (= och trött såklart. Så jag gick aldrig till läkaren. Utan jag mötte upp mamma i orminge och vi gick runt och leta efter en kratta till mig. Men ingenstans i hela orminge. Förutom i leksaksaffären. Men den var ju pytteliten.

Hittade ett par söta sko på Michells får se om jag köper dem. De var ju billiga iallfall. 200kr och jag e ju ganska våldsam med mina saker så jag känner inte för att lägga ut en massa slantar..

´Sedan åkte jag hem igen efter handlat lite hygienprylar till köket.
Väl hemma blev det tvätt och städning. Har fått tagit en paus från allt. Somna lite på soffan. Åt lite frukt. Och nu sitte jag här. Ska ta och sätta igång igen. Ska oxå laga mat åt min sjukling. Han mår sämst nu. Hoppades på att han inte skulle bli lika dålig som jag var men där gick jag på en nit )=

Men men köpte målarfärg för att måla Erona på söndag. Jag kommer nog inte kunna vara med på tävlingen jag själv anordnat eftesom jag inte e helt kry ännu. Inte s bra att springa omkring kanske?! hmm mja vi får se (=

Imorrn blire stallet av mest hela dagen. Sedan kmmer jag antagligen sova hos Jennifer. Ha liten tjejkväll igen (= sedan blire stallet hela söndagen oxå (=

Ha det bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0