BannerFans.com

15.e April. Döende

Hej!

Den senaste veckan har det varit grymt mycket hit och dit. Har bla vart på Gillinge och gjort sista delen av riskutbildningen. Teorilektion i 2½ timma. pust och stön, somna i väntesalen efteråt. *haha* Hur somså e det gjortni iallfall. Och har nu även bokat skrivning och uppkörning. Det ena ska göras i Maj och den andra delen i Juni (= .. Åhh vad spänd jag e för det. Undrar om jag kommer lyckas??!! Jag ska fanemej kämpa aset av mig och förhoppningsvis kunna köra hem samma dag (=

I helgen var det påsk. Men för mig och Niklas var det jobb som gällde. Fredag kväll arbetade jag. Och även Lördag kväll. Men i lördags gick jag M & D ut och kolla Grisslinge. De har öppnat ny restaurang där nu. Min gamla boss från Bullandö. Vi kom dit och han inte ta mer än 1 drink. För sedan skulle de stänga! Trist men men . Jag beställde sedan en taxi till Ektorp där Niklas var. Petter hade födelsedags fest för Oscar (=
Det var väl sådär. En massa småglin.Visst Petter & Oscar e ju goa. Men sedan räcker det. Jag menar tjejerna där var inte ens 18 år. För mig e det ok att umgås med yngre typ i stallet men att festa osv nej nej det e inte något som är intressant fö mig! Niklas vann fuldansen återigen. En danstävling Petter har hittat på självsom han alltid har på sina fester tydligen. Den som dansar fulast vinner. ÖÖHH stört?? öh ja.! Och Niklas vann haha han e störd! Men det e min älskling det (=



I söndags blev jag ledig. Och vem blev inte gladare än jag??!! Jag skulle jobba måndag kväll istället ville cheferna.Och jag tacka ja till det. Så det vart först sova till typ 12.00 sedan drog jag iväg till stallet. Kände mig väldigt trött och hängig mer än vanlilgt. Kom hem efter stallet och sov ett tag. Sedan grillade Jag Niklas Petter Oscar Jennifer Jimmy (= De var trevligt och MYCKET gott (= Så härligt att kunna grilla nu !
Gick och la mig typ 23.30 var helt slut.

Var i stallet innan jobbet. Mådde piss rent ut sagt. Frös som fan och kände mig typ dåsig. Men tänkte att jag var nog bar sliten efter helgen. Men icke sa nicke. När jag kom till jobbet blev allt bara värre. Frös som fan, hade på mig ett
linne +skjorta + stickad tröja endå frös jag. Fick extrem huvudvärk och sedan fick jag hög feber. tårarna började rinna alt mer. Och kunde knappt serakt fram. Tillslut ringde ja chefen och sa att jag måste åka hem. Han blev inte glad. Men vad skulle jag göra??? Mådde ju asdåligt, till och med vissa gäster upptäckte att jag mådde sämst!

Så sängligandes måndag kväll, hela tisdagen. Och även idag. Är något piggare idag men inte fullt frisk. Väldigt dålig i magen oxå )=
Kommer inte jobba imorn heller. Ska göra som mamma alltid säger, 1 dag feberfri sedan till jobbet! Så det blir till att jobba nästa gång på fredag. Hoppas bara på att allt blir rätt med sjuklön och grejer. Vet ju inte hur noga de är med sånt?!

Åhh Erona börjar bli så otroligt fin nu (= Hon går toppen bra just nu e så stolt !!

När som så kommer Niklas hem, Han e och hämtar bilen frn verkstaden. Lilla bilen (=
Niklas för övrigt mår han nu oxå skit dåligt. Han har bliit smittad frågan e bara om han blir lika dålig som jag??!!

Prillan har jag kanske nu hittat ett hem till. I fredags kom det en kille och kolla henne. Och han tycker att han vill ge henne en chans (= Jjiippeee

Men men nu e jg fett trött måste gå och vila mig lite. Förska äta något oxå kanske?!

Se ya / Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0