BannerFans.com

1 April

Jaha nehej. idag är det 1.a April och jag håller tummarna på att inte behöva utsättas för något jbbigt skämt på jobbet. BBLLÄÄ tycker inte sånt e kul!
idag ska jag alltså jobba. Vart ledig 5 dagar sssååå skönt. Har faktigst börjat leta efter jobb igen. Men efter stalljobb. För när jag får körkortet då vill jag ju göra det som jag alltid velat. Jobba med djur. Framför allt hästar sedan hundar. Så nu letar jag lite smått. Sen får vi se vad som händer. Kommer nog vara kvar på Plogen men kanske inte jobba heltid. Inte för att jag gör det idag men inte kommer jag jobba mera. Bara lite extra är min plan!

Jaha nej nu ska jag kolla tvätten, sedan kanske sätta mig i solen och sola lite.
Ha det gött / linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0